Umhaenge-Mikrofone - Gebrauch und Desinfektion/en: Unterschied zwischen den Versionen

ZIM HilfeWiki - das Wiki
Zeile 21: Zeile 21:
 
* Disinfect the neckband.
 
* Disinfect the neckband.
 
* Attach your personal wind shield on the microphone head.
 
* Attach your personal wind shield on the microphone head.
 +
 +
===After usage===
 
* Place your microphone in the charger after the course.
 
* Place your microphone in the charger after the course.
* Keep your personal windshield, it can be used multiple times. They are quite expensive and hard to get these times!
+
* Keep your personal windshield, it can be used multiple times. <span style="color:orange;"> [[They are quite expensive and hard to get these times!]]</span>
 
[[Datei:Umhänge-Mikrofon 01.jpg|center|mini|ohne|800px]]
 
[[Datei:Umhänge-Mikrofon 01.jpg|center|mini|ohne|800px]]
  
 
Contact the Service Center Medien for questions (H1.201, 60-2821)
 
Contact the Service Center Medien for questions (H1.201, 60-2821)

Version vom 21. Oktober 2020, 12:23 Uhr

Die deutsche Version finden Sie auf der Seite Umhänge-Mikrofone - Gebrauch und Desinfektion

This article is dedicated to the use of neckband microphones in lecture halls and large seminar rooms during the corona pandemic.

Current conditions (October 2020)[Bearbeiten | Quelltext bearbeiten]

  • Due to sanitary reasons, the headworn microphones are not available.
  • There are only neckband microphones with personal wind shield available (see image below).
  • Personal wind shields are available at the Servicecenter Medien (H1.201).
    • Monday till thursday between 8 a.m. and 2 p.m.
    • Friday between 8 a.m. and 12 a.m.
    • Please call 60-2821 to make an appointment and prevent queues.
  • Teachers are responsible for hygiene regulations due to a decision of the university chair.

Follow startup procedure below[Bearbeiten | Quelltext bearbeiten]

After usage[Bearbeiten | Quelltext bearbeiten]

Umhänge-Mikrofon 01.jpg

Contact the Service Center Medien for questions (H1.201, 60-2821)


Bei Fragen oder Problemen können Sie uns zu unseren Servicezeiten telefonisch oder per E-Mail erreichen:

☎ Helpdesk: +49 (5251) 60-5544 ☎ Medien: +49 (5251) 60-2821 E-Mail: zim@uni-paderborn.de

Oder Sie besuchen uns vor Ort: Sie finden das Notebook-Café gemeinsam mit dem Servicecenter Medien in H1.201.

Servicezeiten

Mo Do - Fr
Vor-Ort-Support Über die Feiertage geschlossen
Telefonsupport 9:00 - 13:00 Über die Feiertage geschlossen
Servicecenter Medien Über die Feiertage geschlossen


Cookies helfen uns bei der Bereitstellung des ZIM HilfeWikis. Bei der Nutzung vom ZIM HilfeWiki werden die in der Datenschutzerklärung beschriebenen Cookies gespeichert.