Semesterticket NRW/en: Unterschied zwischen den Versionen

IMT HilfeWiki - das Wiki
K (Textersetzung - „IMT“ durch „ZIM“)
 
(7 dazwischenliegende Versionen desselben Benutzers werden nicht angezeigt)
Zeile 4: Zeile 4:
 
|translated title=Student ticket NRW via online ticket procedure
 
|translated title=Student ticket NRW via online ticket procedure
 
}}
 
}}
 +
 +
Current information on ordering the semester ticket can be found at the ASTA website:
 +
* https://asta.uni-paderborn.de/service/semesterticket
 +
 +
If you have any questions or problems, please contact the ASTA directly:
 +
* https://asta.uni-paderborn.de/
 +
 +
 +
<!--
 
With the state-wide offer of the NRW Semestertickets, you as a student at the University of Paderborn will be able to obtain the semesterticket via the online ticket procedure for the first time. The semester ticket can be ordered online via Verbundsverkehrsunternehmen NRW and serves as a paperless replacement for the paper ticket or as a booking confirmation.
 
With the state-wide offer of the NRW Semestertickets, you as a student at the University of Paderborn will be able to obtain the semesterticket via the online ticket procedure for the first time. The semester ticket can be ordered online via Verbundsverkehrsunternehmen NRW and serves as a paperless replacement for the paper ticket or as a booking confirmation.
  
Zeile 136: Zeile 145:
 
: [https://asta.uni-paderborn.de/service/semesterticket/ https://asta.uni-paderborn.de/service/semesterticket/]
 
: [https://asta.uni-paderborn.de/service/semesterticket/ https://asta.uni-paderborn.de/service/semesterticket/]
  
If you have questions or problems regarding applying for a semester ticket, please contact the IMT.
+
If you have questions or problems regarding applying for a semester ticket, please contact the ZIM.
 
<br clear=all>
 
<br clear=all>

Aktuelle Version vom 17. Mai 2024, 14:38 Uhr

Die deutsche Version finden Sie auf der Seite Semesterticket NRW über das OnlineTicket-Verfahren beziehen

Current information on ordering the semester ticket can be found at the ASTA website:

If you have any questions or problems, please contact the ASTA directly:



Bei Fragen oder Problemen wenden Sie sich bitte telefonisch oder per E-Mail an uns:

Tel. IT: +49 (5251) 60-5544 Tel. Medien: +49 (5251) 60-2821 E-Mail: imt@uni-paderborn.de

Das Notebook-Café ist die Benutzerberatung des ZIM - Sie finden uns in Raum I0.401

Wir sind zu folgenden Zeiten erreichbar:

Mo Di-Do Fr
Vor-Ort-Support 08:30-16 Uhr 08:30-14 Uhr
Telefonsupport 08:30-16 Uhr 08:30-14 Uhr

Das ZIM:Servicecenter Medien auf H1 hat aktuell von Montag bis Donnerstag von 08:00-16:00 Uhr und Freitags von 08:00 bis 14:30 Uhr geöffnet.

Cookies helfen uns bei der Bereitstellung des IMT HilfeWikis. Bei der Nutzung vom IMT HilfeWiki werden die in der Datenschutzerklärung beschriebenen Cookies gespeichert.