Dienste-Tagung/en: Unterschied zwischen den Versionen

ZIM HilfeWiki - das Wiki
(Die Seite wurde neu angelegt: „{{translated page |origin=Dienste-Tagung |lang=en |translated title=Services for conferences }} Short Introduction == Summarized Steps == * Bullet point li…“)
 
 
(2 dazwischenliegende Versionen desselben Benutzers werden nicht angezeigt)
Zeile 4: Zeile 4:
 
|translated title=Services for conferences
 
|translated title=Services for conferences
 
}}
 
}}
Short Introduction
+
==Meetings and conferences==
 +
Are you planning a meeting or conference? With Indico, we offer a platform that allows you to manage the entire event online.
 +
* [[Indico]]
  
== Summarized Steps ==
+
==Smaller events==
* Bullet point list of
+
Are you planning a training course or event? Then you probably do not need to use Indico. You can accept registrations via forms.
* all necessary steps
+
* [[TYPO3]]
  
== Step-by-step description ==
+
==Internet access==
Describe in detail what is to be done, use screenshots for better guidance.
+
Would you like to offer external guests access to the Wi-Fi at Paderborn University? You can order conference access from us.
 
+
* [[Netzzugang für Besucher | Network Access for Visitors]]
=== You should ===
 
spilt sub-tasks
 
 
 
=== in sinnvolle Abschnitte ===
 
in sections
 
 
 
== See also ==
 
Other articles that may be useful in this context.
 

Aktuelle Version vom 20. August 2025, 10:56 Uhr

Die deutsche Version finden Sie auf der Seite Dienste-Tagung

Meetings and conferences[Bearbeiten | Quelltext bearbeiten]

Are you planning a meeting or conference? With Indico, we offer a platform that allows you to manage the entire event online.

Smaller events[Bearbeiten | Quelltext bearbeiten]

Are you planning a training course or event? Then you probably do not need to use Indico. You can accept registrations via forms.

Internet access[Bearbeiten | Quelltext bearbeiten]

Would you like to offer external guests access to the Wi-Fi at Paderborn University? You can order conference access from us.


Bei Fragen oder Problemen können Sie uns zu unseren Servicezeiten telefonisch oder per E-Mail erreichen:

☎ Helpdesk: +49 (5251) 60-5544 ☎ Medien: +49 (5251) 60-2821 E-Mail: zim@uni-paderborn.de

Oder Sie besuchen uns vor Ort: Sie finden das Notebook-Café gemeinsam mit dem Servicecenter Medien in H1.201.

Servicezeiten

Mo Do - Fr
Vor-Ort-Support Über die Feiertage geschlossen
Telefonsupport 9:00 - 13:00 Über die Feiertage geschlossen
Servicecenter Medien Über die Feiertage geschlossen


Cookies helfen uns bei der Bereitstellung des ZIM HilfeWikis. Bei der Nutzung vom ZIM HilfeWiki werden die in der Datenschutzerklärung beschriebenen Cookies gespeichert.